poniedziałek, 21 lipca 2014

Ulubione fit blogi

Ostatnio bycie fit jest dość modne. Dużo osób biega, zdrowo się odżywia, ćwiczy, co mnie bardzo cieszy. Ja też od dłuższego czasu ćwiczę i staram się zdrowo jeść. Chociaż nie zawsze to się udaje, ale na pewno się nie obżeram. Dzięki temu czuję się szczęśliwsza, a ćwiczenia dają mi dużo pozytywnej energii. 
W świecie blogosfery pojawia się coraz więcej blogów o zdrowym trybie życia, czy ćwiczeniach. Bardzo lubię czytać takie blogi i mam kilka swoich ulubionych, którymi się z Wami podzielę. 
























Pierwszym blogiem, który czytam od dłuższego czasu jest blog Huriji. Na blogu możecie znaleźć ćwiczenia, różne treningi, możecie się dowiedzieć wiele o zdrowej diecie. Osobiście ćwiczyłam 2 miesiące trening Huriji na pośladki, który daje mocno w kość i efekt był :) Na jej blogu znajdziecie też historię, w której opisała jak sama doszła do figury, którą ma teraz. O tym, że nie zawsze taka była i o tym, że każdy kto ma siłę w sobie może osiągnąć wymarzoną sylwetkę. 














Kolejnym jest blog Agnes. Znajdziecie tam, ćwiczenia, zdrowe produkty, drobne poradniki, potrawy  - jednym słowem wszystko co fit. Na blogu jest bardzo dużo własnych zdjęć autorki. Bardzo podoba mi się, że wrzuca zdjęcia zdrowych deserów :)










Teraz czas na bloga w którym znajdziecie wiele fit przepisów połączonych z lifestylowymi wpisami (Qchenne-Inspiracje). Na bloga trafiłam stosunkowo niedawno, ale będę go często czytać. Podoba mi się to, że posty dodawane są regularnie i krótkim odstępie czasowym. Jest sporo przepisów na koktajle, które na pewno wykorzystam. 











Ostatnim, ale na równi dobry z moimi ulubieńcami jest blog Maggie. Na blogu znajduje się sporo ćwiczeń, trochę lifestylowych notek i postów z różnymi potrawami. Lubię czytać tego bloga, bo jest bardzo czytelny, znalazłam na nim wiele przydatnych wpisów. 











To moja czwórka ulubionych blogów Fit. Jeśli lubicie czytać blogi o takiej tematyce, to polecam na nie zajrzeć.

15 komentarzy:

  1. Ja rzadko czytam o fit bo akurat ja bym chciała przytyć:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam fioła na tym punkcie, ale (niestety!) porzuciłam to i teraz tylko od czasu do czasu wchodzę na takie blogi szukając przepisów.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety tez rzadko zaglądam w taka tematyke;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przejrzę te blogi:)

    ps. a u mnie? gorące trendy jesień/zima 2014/15

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko przeglądam takie blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pewnego czasu mam fioła na punkcie różnych dietetycznych przepisów, rozwiązań dla osób tak bardzo leniwych jak ja, ćwiczeń, czyli ogólnie aktywnej formy spędzenia czasu. Dlatego kurcze, tyle fajowskich blogów w jednym miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również czytam Agnes Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam aktywność fizyczną, niestety ostatnimi czasy trochę się zagalopowałam w treningach i ilość kalorii nie pokryła dziennego zapotrzebowania organizmu i schudłam do 45 kg... Niedowaga jak nic przy moim wzroście ;/ robię sobie tydzień przerwy i porządnego odżywiania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię aktywność fizyczną, ale teraz mam kontuzję, która mi nie pozwala :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pauliny blog znam :) ona to dopiero daje motywację !

    OdpowiedzUsuń
  11. hej ;-) Zostałaś nominowała do Liebster Blog Award! Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: http://chasingthelife2.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście najczęściej oglądam fit kanały na yt, ale bardzo lubię też bloga alwaysfit.pl. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna lista, sprawdze te blogi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :))